Nov 9, 2013

Selamat Menyambut Maal Hijrah


Assalamualaikum semua
Lama tak update blog hehe

Rasanya tak terlambat nak ucapkan Selamat Memyambut Maal Hijrah
Semoga tahun baru ini lebih baik daripada tahun sebelumnya
dan pastinya kita kena lipat gandakan usaha untuk jadi yang terbaik

baiklah,azam saya tahun ni untuk sharing cerita/pengalaman yang saya lalui setiap hari
mohon diberi kesempatan saya dapat update blog setiap hari secara konsisten sebab sebenarnya saya sangat suka menulis dan berkongsi cerita

semoga cerita saya dalam blog ini beri manfaat pada pembaca semua

cerita yang nak share hari ni adalah cerita semalam

semalam saya sakit perut,diarrhea dan berulang-alik ke tandas banyak kali..sampai lembik kaki
tapi di pagi hari gagahkan diri juga untuk hadiri seminar
Millionaire Mind Intensive by T.Harv Eker
best tapi kerana perut yang meragam terpaksa saya balik untuk berehat

tapi sebelum balik ke rumah saya ke Presint 8 untuk sessi coaching bersama Kak Su 

sessi coaching kali ini untuk bantu saya menyedari hambatan dalam diri untuk saya majukan diri saya demi mencapai PASSION dalam hidup saya

saya sedar PASSION saya tapi ada rasa teragak-agak so kak su minta saya membuat RELEASING
perkara yang sangat membantu saya melepaskan hambatan dan juga mencipta masa depan yang kita idamkan

kadang-kala masa depan itu memang sudah tersedia untuk kita..cuma kita sebagai makhluk yang punya akal sering berfikir..kita lakukan segalanya menggunakan logik akal..
sedangkan jika kita berbalik pada ilham,pentunjuk daripada Allah...segalanya lebih mudah
apabila pergantungan pada Allah itu lebih daripada segalanya,segala aturan yang sudah tertulis akan datang pada kita...sempurna masa dan tempatnya

so balik tu perut masih meragam dan saya berehat secukupnya

malam saya berkongsi cerita dengan teman baru yang mengalami gangguan di kedai dan kawan kongsi beliau
semoga apa yang saya minta dia amalkan memberi sedikit perubahan dalam hidup beliau

saya cuma membantu dan berkongsi apa yang pernah saya lalui dan saya belajar

baiklah
sekian saja untuk kali ini
semoga berjumpa di lain kali
dan semoga saya sentiasa memaknai setiap hari yang datang hidup saya
sesumgguhnya kita semakin hari semakin dekat dengan ajal kita

dan saya doakan pada semua pembaca 
Living The Greatest Moments Everyday

No comments:

Post a Comment