Nov 21, 2013

#jerawat #acne #colagen plus vitamin E

Assalamualaikum semua

hari nie saya bersama dengan teman..lepak minum

dan ada yang tegur saya perubahan kulit muka saya

actually,saya ada masalah jerawat semenjak usia masuk 3 series nie

mungkin sebab tersalah pakai produk atau pun kerana make up

sebab sebelum ni memang muka saya xde masalah nie

yellow-onion-head-emoticon-09

 

semua kawan-kawan jerawat datang berjemaah serentak

dia berhimpun plak kat tempat T-zone..so kita yang tak pernah kena masalah macam ni memang gelabah

abis bila start kawan jerawat keluar je..terus picit sebab geram

whaaat2-onion-head-emoticon

lepas tu abisla muka berparut…muka pulak dah kurang colagen gamak nya

so lambat sungguh nak heal

abisla duit beli range skincare berjenama bo**s**p

tapi masalah masih tak dapat diatasi

woa-onion-head-emoticon

dah puas la berhabis duit (kononnya) dan kawan saya syorkan pakai colagen plus ni

sebab saya perasan muka dia dulu pun ada masalah yang sama macam saya cuma  dia putih sikit la dari saya haha

 

dan dalam masa 2 minggu,kulit saya semakin ok la…nak kata pulih macam sedia kala macam tipu la kan

uhuhuh-onion-head-emoticon

tapi saya puas hati sebab produk ini harganya berpatutan dan ada kesan yang memberangsangkan

so jika berminat dengan produk ini,sila dapatkan daripada toko jamu berhampiran anda

kalau nak saya belikan pun bolehhhhh heheh

 

amacam,boleh jadi duta colagen plus vitamin E tak?haha

victory-onion-head-emoticon

No comments:

Post a Comment