Nov 14, 2013

#goodbye ABA

Assalam semua..

berkobar sikit nak update blog hari-hari

semoga habit ni kekal dan saya konsisten melakukankannya

hahahahha_thumb

kena istiqamah nie perlukan pengorbanan juga..

macam orang bijak pandai kata…kita semua ada masa yang sama,jangan cakap kita tak de masa..kita kena adakan masa

sebab semua manusia punya masa yang sama setiap hari..hatta dia seorang presiden,perdana menteri atau pun cuma gelandangan

 

9 November 2013

hari yang banyak memberi memori pada saya..hari tersebut kawan saya lulus exam CUTE

passed with flying colour..yeaayyyay

bigblackeyes_thumb

selamat datang dalam keluarga Elite, Syaza heheh

berkobar saya pergi temankan syaza gi exam..saya plak yang nervous haha

 

Selepas itu,buat short trip ke ofis..so nanti senang syaza nak berurusan dengan keluarga Elite

 

dan tetiba dapat panggilan untuk uruskan penjualan ABA…kereta kesayangan saya

yang dah berada bersama saya selama 10tahun…yang berada di samping saya susah dan senang

maafkan saya ABA…saya terpaksa lepaskan awak pergi…saya sedih tengok awak semakin uzur…saya tahu awak akan berehat selama-lamanya

terima kasih kerana bersama saya…amat hargai khidmat anda selama ini

headdownohnocrying_thumb

Siyes sedih tengok ABA diangkut pergi…rasa macam berpisah dengan rakan atau buah hati

tapi saya tahu ABA pun dah penat…

 IMG01800-20131109-1428

saya redha lepaskan ABA dan berharap kekosongan yang saya alami akan diisi dengan rezeki yang lebih baik selepas ini

Aaminn

 

hari yang sama,anak buah kesayangan pulang ke rumah mak..tapi mak long nya sampai lewat so Annur Mawardah dah tido…

xpela,esok mak long main dengan Annur ya

ok semua…selamat malam

 

#backdatedpost

bye_thumb

No comments:

Post a Comment