Jun 3, 2015

kenapa saya pilih bestmobile

[ SEBAB UTAMA KENAPA PERLU MEMILIH BESTMOBILE ]

credit to myupline emil

Saya sering di tanya kenapa saya melibatkan diri dalam dunia telco. Mungkin selepas ANDA membacanya, ANDA juga akan turut serta...

Pertama
=======
Ia merupakan produk keperluan. Ada affiliate atau tidak, orang mesti pakai. Pengguna prepaid pula sangat ramai, hampir 37 juta rakyat malaysia menggunakan prepaid. Maknanya pasaran sangat luas.

Kedua
=====
Nak join sangat murah. HANYA RM49.00. Ramai orang mampu, nak maintain juga tidak membebankan, ramai pengguna prepaid, top-up setiap bulan berkali ganda dari jumlah maintain yang diperlukan, maka ramai yang tak akan merasa beban untuk maintain setiap bulan.

Ketiga
=====
Downline kita kalau nak topup, tak perlu jumpa kita, mereka boleh dapatkan top-up di kedai2 topup, 7eleven, stesen minyak, Maybank2u, Cimb Clicks, mesin atm dan yang terBEST adalah dengan menggunakan Sistem STK.

HANYA d BestMobile SAHAJA ada sistem ini berbanding pesaing yang sama kumpulan dengannya. Ini alasan paling besar, kerana kalau kita tengah tidur mereka topup, maknanya kita tidur pun dapat duit.

Keempat
=======
Selama ini, saya pakai phone, isteri pakai phone, anak pakai phone, adik beradik pakai phone, kalau mereka topup atau bayar bil, tauke H, tauke T, tauke telco yang lain akan bertambah kaya, kita? kita tak dapat apa-apa pun.

Baik saya buat Best Mobile, sekurang-kurangnya bertambah juga pendapatan kita, walau sedikit. Tapi kalau ramai, maka akan jadi pendapatan lumayan pula.

Kelima
=====
Dalam banyak2 telco yang beroperasi hanya BestMobile setakat ini menZAKATkan pendapatan (komisyen) saya. Dengan cara ini, saya akan terima pendapatan yang bersih tidak seperti pesaing yang panel syariah pun belum tentu ada.

Keenam
======
Selama ini saya guna telco lain. Sekiranya berlaku kemalangan saya tidak ada perlindungan INSURANS. Di BestMobile, pihak syarikat memilih INSURANS TAKAFUL yang melindungi pesertanya sehingga RM100,000.

Dengan HANYA sekali bayar dalam bentuk 180 mata dan dilindungi SELAGI kad sim saya aktif. Tiada lagi bayaran renewal dan tiada bayaran untuk maintain setiap bulan seperti pesaing.

Ketujuh
======
Jika berlakulah kerugian. Saya hanya rugi RM49.00 berbanding dgn produk lain yang menelan modal ratusan RM bahkan ada yang sampai ribuan RM

Manakala jika berjaya dengan gaya dan caranya, saya mampu menjana pendapatan secara pasif dan GAJI saya akan diterima setiap 20 hb pada bulan berikutnya.

Hasil ini mengikut top up downline saya dengan jadual yang telah disediakan oleh pihak BestMobile saya akan layak terima Komisyen.

Kelapan
======
BESTMobile bukan syarikat MLM. Sesiapa sahaja peserta yang berusaha akan dapat komisyen sehingga ke peringkat ke3 SAHAJA. Mana2 downline boleh bahkan dibenarkan memotong pendapatan @ imbuhan @ manfaat yang diperolehi oleh Up Line. Tiada istilah sistem piramid di BestMobile.

Ekoran dari itulah saya menyertai BestMobile dan saya cadangkan kepada ANDA, jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Sebuah syarikat BERHAD dan diusahakan oleh 100% Bumiputera serta 100% Muslim ini sudah menjadi peluang yg terBest untuk kita sertai.

nak tahu lebih lanjut boleh WhatsApp saya 012-2323369 atau pm inbox fb saya

No comments:

Post a Comment