Sep 1, 2013

aktiviti saya 31ogos 2013


As salam semua...
saja nak kongsi dengan semua apa aktiviti saya pada hari kemerdekaan ni


bersama buddy saya untuk memenuhi jemputan sebagai pom pom girls
tak pndai nak gedik macam emoticon ni haha
best juga layan riadah di pagi hari...lama dah rasanya saya tak beriadah
biasa riadah di bilik saja...atas katil buat kuak lentang hahahaha


*kena start riadah ni..mula balik main badminton or pergi gym ni Norli

selepas itu, kami mengisi perut yang sedia lapar kat Restoran kayu...lepak borak bercerita sambil menunggu hujan berhenti..chewahhhh...bergegas pula memenuhi jemputan kawan dari Elite
'selamat pengantin baru Puan Fatin..semoga jodoh sampai ke syurga'
*amik berkat perantinnn heheheh


dan selepas kali kedua penuhkan perut yang sedia kembung nih...bertolak pula ke open house rakan sekerja 
cuma kali ni tak amik gambar sebab makeup dah cair hahaha
terima kasih wanda atas jemputan...semua ibu wanda masak sedap sangat cuma tak dapat nak makan semua sebab ruang perut dah penuh huhuhu

sambil menaip ni...sambil tengok cerita Jalur di #TV3
cerita yang menarik...lagipun saya kenal dengan watak Aqish masa kecil tu

teringat pulak time berkenalan dengan sikenit tu Kyreesya masa celebrate harijadi my buddy di curve masa ice-skating...dia yang banyak ajar kami..dia punya la terer main skate..kami semua terhegeh-hegeh pusing court pegang rail
bila ingat balik memang lawak...

so akak doakan Kyreesya sukses dalam bidang lakonan dan jangan lupa study ye shayang!


ok semuaaa...nak titon dahhhh
*goodnite semua

No comments:

Post a Comment